Kezi a descoperit matrita

... nu si roata, apa calda sau gaura la macaroana.

De multa vreme visam sa imi confectionez propriile cabochoane, de cand am vazut pe internet ca e posibil sa ni le facem acasa. De ce? Nu pentru ca am devenit in asa hal de fitoasa incat nu-mi mai plac cele existente pe piata. Cabochoanele din pietre semipretioase sunt foarte frumoase, dar eu visam sa merg mai departe, sa am cabos in culori sau combinatii de culori care nici nu exista in natura. Sau ca sa le pot adapta la culorile margelelor pe care deja le am.



Dar am renuntat repede la idee, am vazut pe diferite site-uri ca era nevoie de matrite speciale, care erau scumpe si nu se gaseau la noi, ar fi trebui comandate in strainatate, ar fi fost nevoie de paypal etc.

Dupa aceea mi-a venit ideea sa imi fac eu matritele, gasisem si un tutorial foarte explicit, fapt stimulant. Dar si la ideea asta am renunta foarte repede, pentru ca materialul special este foarte scump, iar procedeul de confe
ctionare mi s-a parut foarte complicat. I dropped that dead, too.

Ura, ghiciti ce! Toate aceste framantarile mi-au fost spulberate saptamana trecuta, cand am gasit la noi ceea ce cautam: http://www.breslo.ro/Shop/Mulaje

Am aflat si ca nu e nevoie de cunostinte prealabile de fimo (eu crezusem ca trebuie sa fii expert in lucrul cu polimer ca sa iti reuseasca). Trebuie doar imi achizitionez matrita si niste caramele de lut polimeric.

La fel si cu cameele, suntem ingradite de mica varietate de culori in care acestea sunt comercializate. Acum ni le putem face dupa bunul plac.

Inainte:

Dupa:
o camee mai mare



sau mai mica, dupa necesitati si/ sau gusturi




Mulajele sunt confectionate din silicon de calitate, sunt foarte flexibile si redau cu exactitate detaliile.

Pot fi folosite cu orice fel de lut polimeric, pasta ceramica, lut, pentru a crea propriile camee. Acestea se pot patina cu vopsele acrilice, pulberi pentru polimer, pot fi gaurite inainte de coacere, pentru a crea modele unice si originale.
Iata cat de usor se lucreaza cu ele:

- lutul polimeric (Fimo sau orice alta marca de plastinina polimerica) se framanta foarte bine inainte de a-l introduce in matrita

  • se formeaza o bila cam de marimea formei
  • se impinge in mulaj si se taseaza cu degetele pana se potriveste perfect
  • se taseaza pe o suprafata de lucru (o suprafata plana) pt a o uniformiza pe spate si a nu ramane amprente
  • dupa scoaterea din mulaj se poate gauri, apoi se coace
  • la sfarsit, se poate aplica o patina, tamponand-o usor cu vopsea acrilica sau cu pulbere pentru polimer, apoi se lacuieste
Se putea mai simplu, mai prietenos si mai la indemana?

Mai multe informatii despre ele puteti vedea si pe Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100003588575918

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu